Merhaba kızlar.bende eskiden kaygı bozukluğu vardı kötü şeyler yaşadıktan sonra başlamıştı psikologa gidip atlatmıştım.şu an 33 haftalık hamileyim.Bir sorunumuz yok çok şükür Evim eşim işim herşey iyi ama Kalbimin üzerine bir taş oturuyor Sanki eşim beni mutsuz gördükçe çok üzülüyor halime bazen de kızıyor hiçbirşey yok sen neden böylesin diye.ama o evden gitse de ağlasam diye bakıyorum.ben neden böyle oldum aynı o eski hastalığım varkenki zamanlar gibiyim.ben bi yerde durayım kimse bana dokunmasın istiyorum.çok korkuyorum sizce hastalığım mı tekrarladı