Anne18 Kızlar merhaba doktorum vitamin hapı verdi ama biraz büyük ben bunu yutamıyorum 2 gündür kırarak içiyorum bir sakıncası olur mu acaba
irva Anne18 Yok olmaz kuzum bende bazı vitamin ilaçlarımı ikiye bölüp içiyorum.Tek sefer içemiyorum.😊
gokcecan Anne18 elevitle aynı boy mu bilmiyorum ama ben elevit içiyorum. Zorlanmıyorum da kabızda yapmadı. Muadili zaten. Bide elevit deneyin
Anne18 TugbaYavuz- valla canım bende yutamıyorum hiç kırıp içiyorum 2 gündür sakıncası olmuyor muş sanırım içebilirsiniz sizde
esrAlp Anne18 ben devaviti kabızlık yaptığı için en başından beri yarım içiyorum dr um söyledi sorun olacağını sanmam
26_26_26ggg Anne18 bende aynı bu şekilde içiyorum doktorum dedi zaten içemezsen kır iç diye sonuçta gittiği yer belli
Annem1 Anne18 ben asla kullanamadım onu midem kaldırmıyor istigfar ediyorum hemde midem rahatsız oluyor.