deletedmom351 tugbacelik Normaldir canım hatta iyi ki ellerin parmakların şişmiyor normalde onların da şişmesi gerekir zaten hamileyken şişmeyen çok az kişi vardır ayaklarını yukarı doğru kaldır altına yastık koy yada dinlendir.
delettdmom66 deletedmom351 bnm ederim çok kötü ya 😟 ayaklarda öylr 34+2yim sende varmı şişme kaç haftalıksn