Sevoo34 ahh canım benim Rabbım yardımcın olsun ben ilk bebeğimi 37 haftalık Ken kaybettim normal doğum yaptım 2. Gebeliğim de 9 haftalık Ken kürtaj oldum ama 5. Haftasında kalmış gelişmemiş kalp atışı duyamadık kürtaj dan 4 ay sonra hamile kaldım tekrar şuan 26 haftalık çok şükür kızımızı bekliyoruz biliyorum çok zor içindeki canı senden kopariyolar ama veren de alan da Allah değil mi biz onun emanetini taşıyoruz sadece o yüzden sadece ona sığın zor günlerin geçecek Rabbım karnında ki boşluğu tez zaman da doldursun hayırlı evlat sahibi yapsın seni 😘❤️