Gzmsydr Kızlar 38+5 im dün çatı muyanesi yapıldı bugün kahverengi gibi değişik bi akıntım oldu nisan mi oluyor ilk gebeliğim doktora gitmelimiyim fikirlerinize ihtiyacım var.s
fndk_06 Gzmsydr ağrın veya sancın var mı? Nisandan sonra doğum hemende olabiliyor saatler, günler, haftalar sonra da. Ama senin söylediğin evet nişan oluyor korkma
ecembugra53 Gzmsydr Evt canım Doğum habercisi o nişan gelmiş ama gitme e hemen gerek Yok bekle sancın agrın olursa git
Meriwa Gzmsydr çatı muaynesinden sonra da öyle lekelenme olabiliyor canm nişan da olabilir doktora gitmenize gerek yok sancılarınıza bakın ben akşam 6 gibi nişanım geldi sabah 6 da doğurdum cnm
Gzmsydr fndk_06 yok canım agrim ama dün çatı muyanesinde sonra aksama kadar alt bölgem ağrıdi yeni oldu bende ilk kez gördüm korktum
Gzmsydr Meriwa inşallah ya dünde suyu azalmis falan dedi zaten bi panikledim bisey olmadan çocuğa doğursaydım iyiydi
fndk_06 Gzmsydr sıcak bir duş al belki iyi gelir sancın olursa evde kendin biraz oyalanmaya çalış açılman var mıydı peki?
Gzmsydr fndk_06 1 cm açılmam vardı canım dün çok agrim vardı acaba dahada mi açıldı onu bilmiyorum yarin da kontrolüm var
fndk_06 Gzmsydr açılma ağrısı aslında regl sancısı gibi kesin hissedersin öyle bir şey olduğu zaman 1 cm bile iyi bence nişanda geldiğine göre doğum yakın inşallah