Derya221 merhaba canım benim bebegim 47 günlük ben ilk başta prima premium kullandım benim miniğime kızarıklık yaptı sonra aktif bebek aldım oda çok kötü plastik naylon kokuyor ve çiş kokusu oluyor bir defa bile yapsa şimdi molfix pure&soft aldım çok memnunum fiyat olarak primayla aynı sayılır ama çok güzel pamuksu yapısı var yumşacık yani aslında bezi deneyerek ögreniyor insan bebeklerin tenleri farklı farklı oluyor 🤷♀️