Srhnzlcn İnşallahh biran önce sağ salim kucağınızda olur bebişiniz☺️ Birşey sormak istiyorum 40 haftayı geçtikten sonra hala doğum belirtisi yoksa o zaman mı yatış verip suni sancı veriyolar
Fatma0505 Srhnzlcn cnm 40 haftadan sonra plesanta yaşladığindan bide anne doğum belirtisi yaşamasa veriliyo yada bebekte bi sorun varsa suyu azalırsa bu durumlarda veriliyo
Mihrimah41 Htcockl29 Allah yardımcın olsun canım. Korkma gerçekten geçip gidiyo açılman güzel olur inşallah kolayca doğurursun