Merhaba anneler.. Daha önce cift rahimden dolayı 29 haftalık dogum yaptım cok şükür oglum 8 yaşında suanda 15 haftalik hamileyim bugün doktor rahim uzunluğunu ölçtü 45 mm çıktı iyi normal gebelerden farkın yok dedi. Korkum suan bazen denk geliyorum kiminin normal çıkıp 2 3 gün sonra azalan bir anda serklaj yapılanları okudum ama doktorum bana 3 hafta sonra gel dedi Allah korusun bu dönemde kısalma gibi birşey olursa bunu nasıl anlayabilirim kanama tarzı seyler mi olması lazım