MerveKzy bende Tekirdağ’dayım. Ekg sonuçlarını kardiyoloji doktoruna göster mutlaka. O anda çekilen sonuca göre teşhis konuyor. Ben ölüyorum sanmıştım. Allah kimseye yaşatmasın. O an kendini düşünmüyorsun zaten. Benim bebeğim çok küçüktü çünkü 7 haftalık hamileydim o zaman kaybedicem diye çok korkmuştum. Bir süre etkisinde kalacaksın uyumaya falan zorlanacaksın. Ben ilacı kullanıyorum. Kontrollere de gidiyorum. Bir daha tekrarlamadı. Çarpıntı yapabilecek şeylerden uzak dur.