asli57771 Kızlar arkadaşım hamileydi gebe kaldı bebişin kalp atışı duyulmadıgı için gebeliğini kürtaj yoluyla sonlandırmak zorunda kaldı çok istiyor 1 yıldan fazla oldu deniyor ama olmuyor neden sizce yada böyle bir durum yaşayan varmı
Cngul asli57771 canım bende 8 ay oldu kurtaj oldum hamile kalamadim bu ay rahim filmi çekildim sorunmu var diye ama bir doktora gitsin yinede
Cngul asli57771 benim gibi oda çok takip odaklanıyoruz çocuk için oda beyin çok etkiliyor eşime bir doktor demiş beni muayene ettikten sonra piskolojisi bu konuda ıyi değil olacağı varsada olmaz demiş beyin ona odaklanmis olmuyor diye
Umutduru asli57771 ben de 5 ay önce oldum bebeğin kalp atisi duyulmadigi için 10 haftaya kadar beklemiştim ben bir umit diye şimdi bekliyorum bakalim hayirlisi
Mondlicht asli57771 dediğiniz durumları tam 5 kez yaşadım 3 kürtaj 2 kimyasal gebelik. kızımı 6. Da kucağıma aldım. Hamile kalabilmek bile bir umut bence psikolojide çok önemli tabi
asli57771 Umutduru hamile kalman bile bir ışık bence neden olmasın olur inşallah sadece sabret allah isteyen herkese nasip etsin
asli57771 Cngul allahım inşallah ısteyen herkese nasip etsin olur siz stres yapmayın yeter ki bizde birkaç kez denedik tutmadı sonra tuttu nasip sadece biraz sabır