Mucizelerim2020 İkiz bebeklerim var 36 haftalik karnimin sol tarafindaki bebek top gibi taş gibi 4 saattir inmedi orda duruyor. Ve bugun oglen sonu randevum var. Bu sekilde olan oldu mu kizlar.
Mucizelerim2020 Hayirlisi olsun kızlar nst ye girmeye gttim sancim 100 çıktı acilen dogumhaneyi hazirlasinlar dedi nolur yarin gelim bugun korkuyorum dedim bu riski goze alamam ben dedi
Aysegulum27_ Mucizelerim2020 tebrik ederim hayırlı olsun bebeklerin durumu nasıl küvöze girdilermi iyiler inşallaj🧿
AzraMira_ Mucizelerim2020 hayırlı olsun geçmiş olsunn canım 😊 bebekler nasıl kaç kilo doğdular? Küveze girdiler mi acaba
Mucizelerim2020 Aysegulum27_ yok cnm hamileligim boyunca riskim yoktu 37 de aliriz dedi ama benimkiler 36 da geldi 🍀😍💓