Oz-lem Uygun görürse belki onu verir sana. Ben sabah kahvaltıdan yarım saat 1 saat önce falan içiyorum. Çünkü o ilacı içtikten hemen sonra süt, çay vs içince ilacın içindeki demir emilimini azaltıyor :)) bazen banada ishal yapıyor bende anlayamadım ama her ilacın yan etkisi elbette oluyor. Bu ilacı kesinlikle doğuma kadar içmemiz gerekiyormuş