23+5 gunlun hamileyim..21.haftada ara ara tekli seyirme gibi bir seyler oluyordu doktora gittik.doktorum hissetmen gerekiyor.bi bakalim dedi..baktik biraz hareketsiz bizim cimcime..saglikli hic bir seyi yok dedi..sonrandaha fazla hissetmeye basladim.ama su bi kac gundur yine hareketlilik yok.cok nadir bi kere bi seyirmeyi oluor o kadar.yarin gidecem doktora bisi yoktur insallah.insan ister istemez korkuyor da..bu bebislerin hareketleri bulundugu pozisyona gore de degisiyormus.Cok telas etmesek iyi olur.
Ayrica kiz bebekleri daha gec hareket ediyormus..
Erkek cocuklari cok hareketli oluyorlarmis 3 aylikken hissedenler var.