Busraafth canım hiç anestezi alma bende çekindim almadım hiç gerek yok çok hafif bir ağrı oluyor dayanilmicak bir acı değil adet sancısı gibi abartmışlar çok ağrı oluyor diye sadece tüpleri açmak için değil sorun var mı diyede bakıyorlar anestezi olupta hiç vücuduna ilaç verdirme boşu boşuna