Kese kenarında kanamam vardı hem iğne bende hap kullanıyorum kanamam kahverengi olarak akıyor şuanda içtiğim ilaçlar keser mi yoksa kesede oluşan kanama bitene kadar dışarı mı atıcak şuanda kahverengi leke olarak akıyor sümüksü dün doktora gittim extra iğne verdi Bilgisi olan var mı kan içerde de mi biter yoksa vücut onu dışarı atar mı