14+4 haftalık hamileyim. 9. Haftamda bir kanama yaşadım hala progestan kullanmaya devam ediyorum. Kanama dışında hicbir problemim yoktu. Yeme icme de problem ve mide bulantısı hic yaşamadım taki bu haftaya kadar iki gundur kahvaltida ne yersem istifra ediyorum genelde ilk 3 ay bulantı yaşanır bende tam tersi oldu😔 hic istahimda yok olan iştahım da kapandı. Cinsiyetide haftaya ogrenicez ama acaba saçları falan cikiyorda o yuzden mi bulanti yasiyorum🤷♀️Benim gibi olan var mı acaba