bal_bebek8 Angel000 canım baktım ama göremedim indirimi. Linkede girilmiyor anlamadım. Daha detaylı yazar mısın
Yarim_Kilo_Kiyma İhtiyaç olur mu diye düşünüyorum açıkçası 🤔 inşallah kimse kullanmak zorunda kalmaz ama alsamda kenarda dursun diye de düşünmüyor değilim. Kararsız kaldım Bu markayı alıp memnun kalan var mı ?
Angel000 Yarim_Kilo_Kiyma inşallah olmaz ikinci hamileliğim benim 7.5 yaşında kızım zorlandım kanadı hep ilkinde baya bende çok kararsız kaldım ama baya uygun görünce fiyatı aldım
Angel000 bal_bebek8 102 TL şuan 999 ayar Trendyol da link attım ama bağlanmıyo sanırım direkt siz trendyola girip aratın isterseniz
bal_bebek8 Angel000 veb sayfası açılmıyor diyor error falan yazıyor gümüş kapak yazınca arama bölümüne fiyat olarak ebebekte olan ile aynı olan fiyatlar çıkıyor. Bilmiyorum