Ikinciyibekliyorum Kizlar merhaba ben tekirdağ da yasıyorum fakat doktorum ayrıntılı ultrason icin edirneye gonderdi . Edirneyi cok iyi biliyorum taniyoruz. Fakat doktor hakkında en ufak fikrimiz yok . Edirnede yasayan var mı?
Hlyafsr22 Ben Edirne’de yaşıyorum canım ekol hastanesi iyi diye biliyorum bende 30 haftalık hamileyim orda muayene oluyorum 🤗🤗