En mutlu günüm kabusum da oldu..
adetimin 17gün gecikmesi sonucunda geçen cuma hamile olduğumu öğrendim ve doktora gittim kese gözükmedi. Ve akşamı kanamam oldu sonra kahverengiliğe döndü.
doktor yatmam gerektiğini ve progestanı sabah akşam ikişer adet almamı gerektiğini söyledi. (Pandemi nedeniyle sadece cuma ctesi açık muamesi)
Korkudan büyük abdetsimi bile yapmamıştım, dün gayet iyi temiz olunca (kahverengi. Siyah leke yoktu) tuvalete çıktım ve akşam gene kanamam oldu. Sabah oldu hala devam ediyor.
hiç ağrım yok kuş gibiyim sadece sıkıntım kanamam
cuma günü doktora gitcem yüz yüze görüşeceğiz.
böyle birşey yaşayan oldu mu?
damar çatlaması olabilir mi