Oz-lem Homeless20 sağol ya 🙏🏼 Homeless20 sağol ya 🙏🏼 Bende 13+3 oldum . Hayırlısı ile kucağımıza da alırız insallah 🤗
Dilek0638 Oz-lem ben de 65 kg ile hamile kaldım 4 ay içinde 60 kg düştüm şuan 35 haftalık hamileyim 64 kg geri çıktım bebeğim de gayet sağlıklı hiç bir problem olmadı
Deletedmom424 Oz-lem ben de 4 kilo verdim ve 5. Ayımın ortalarına sonlarına doğru kilo almaya başladım. Çok normal yaşadığın şey aylık kontrollerinde bebek kilosu normal gidiyorsa sorun yok
Gzmsydr Oz-lem önemli olan bebeğin sağlığı zaten ilk zamanlar kilo almak iyi değil bende almadım ama sonlara doğru sistim ah ah o son zamanlar bi iştahın artiyorki bıraksalar her saat yerim sahsen 😂
Cucu2015 Oz-lem ilk 3 ay zaten kilo alımı önerilmiyor. Ben 20. haftadan sonra kilo almaya başlamıştım. 48’le hamile kalmıştım. Siz de alırsınız haftanız ilerledikçe
RabiaMG Oz-lem ilk 4 ay hic kilo almadim bende verdim hatta 6 aylikken 2,5 kilo almistim 😊 gebelik sekerinden onuda verdi 38. Haftamdayim 60la hamile kaldim 61,5 kiloyum onemli olan bebegin saglikli olmasi bizim kilo almamamiz daha iyi bence 😁
Eceslh Oz-lem neden alcaksn ki bende 63 le kaldım 5 ayıma kadar 57 ye düştüm 5 ten snra almaya başlıyorsn suan 75 im dogum yapıcam haftaya
maria12 Uzmanlar ilk 3 ay kilo alımı önermiyor zaten. Çünkü yediklerimizin bebeğe direkt geçişi olmuyor o aylar. Hatta birçok kişi de kilo veriyor. Sonraki aylar da birer kilo alınabilir mecburi değil. Önemli olan bebeğin gelişimi. Bence kilo almamak daha iyi ☺️
Merimex Ben daha iki aylığım iki hafta içinde de iki kilo verdim bulantı kusmadan dolayı.. 66 idim şuan 64um
Zeyyno_ Oz-lem gayet normal 5-6.aydan sonra almaya başlarsın bebeğinn gelişimi iyiyse sıkıntı etme bence
Miracefe Oz-lem bn de 38+5 günlük hamileyim 69 la hamile kaldım şuan 71 kiloyum banada herkes laf soyluo karnimda çok yok bebekte 3 kilo bnde çok sıkıntı yapiodum ama artık takmamaya çalışyorum