Gamseee ayse97- bence tek başına çok güzel anlamı o kadar güzel ki yanına başka Birsey koyupta bozma derim 🌸
Cagla_92 ayse97- Kevser rahmetli anneannemin adı benimde göbek adım Kevser çağla demişler ama kimlikte sadece cağla yazıyor
Kvo Benim adım Kevser 🙋🏻♀️İsmimi çok seviyorum yanına da ikinci isim istemezdim ama sizin tercihiniz tabi
ayse97- Gamseee evet anlamı çok güzel:)oğlum var 2 yaşında onun ismi 2 tane de acaba bunu da mi öyle yapsak diye bi tereddüt de kaldık 😄🥰
Gamseee ayse97- Allah’a emanet olsunlar canım 🥰 yani kevserin yanına pek yakışmıyor Birsey sanki ama Kevser Ela geldi aklıma desende 🌸🎈
Yarim_Kilo_Kiyma ayse97- Kevser bence de tek çok hoş ama ben yanına suna diyorum ;basit ama o geçti içimden
Xc9 ayse97- yani garip yazdıktan sonra yorumlara baktım ne alakaysa hep aynısını demişiz Kevser Sare ve ben bu ismi biyerdemi duydum acaba varmı böle isim diye düşünmeye başladım değişik 🤣🤣
ayse97- Xc9 sare de artık çok kullanılıyor ya genelde ek isim olarak konuluyor ondan olabilir belki 😀😀😍