Meltem3421 Merhaba kızlar 38 haftamda bebeğin hareketlerinde yavaşlama hissetiiğimiz için bebek acilen sezeryana alındı 3 gündür mahvoldum hiç agrılarım dinmiyor bebeğimle bile ilgilenemiyorum sizlerde böylemi oldunuz nasıl iyleştiniz 😞
Zerrn324 Meltem3421 Canım dikislerine birşey olacak diye korkma yürümekten egilmekten oturup kalkmakta. Sen ne kadar üzerine gidip hareket edersen o kadar cabuk iyilesirsin. Ben de hastanedeki ikinci gün oturmaya kalkmaya yürümeye korkmuştum bişey olursa diye hemşire ne kadar üzerine gidersen o kadar cabuk iyilesirsin dedi 4. Gün kosuyordum eğilip ayakkabımı giyiyordum sanki sezaryen doğum yapmamış gibi yürüyordum kosuyordum hastanede.
Kizimveoglumm Meltem3421 kendini salarsan eğer daha zor ve uzun geçirirsin salma kalkıp yürümeye çalış bünye farkı olabilir ben 1 haftada kendime geldim
Babyveannesi Meltem3421 canım ben de 9 günlük sezeryanlıyım ilk bir hafta aşırı zor geçti bebeğimle annemler ilgilendiler sonrasında toparlanıyosun ağrıların yine oluyo ama bebeğine bakmana engel olacak kadar şiddetli olmuyor
Babyveannesi Meltem3421 bende hiç yatmadım diyebilirim ama yatıp ağrılarının geçmesini bekleme kendini zorla ve sürekli yürü daha çabuk iyileşirsin
Meltem3421 Zerrn324 gece bile uyumadım sabaha kadar yürüdüm evin içinde ama inanılmaz derecede agrıyo bide gaz sancıları buna eşlik edince mahvoluyorum bebeğimde meme emmiyor gögüs ucum çok az ne denediysem çare olmuyor o aglıyor bende aglıyorum 😞
Meltem3421 Kizimveoglumm İnşallah canım dayanamıyorum artık agrıları elimden geldiğince hareket ediyorum zaten
Meltem3421 Babyveannesi benimde annem ilgileniyor bebek memeyide tutmuyor hangisiyle ilgileneceğimi şaşırdım
Zerrn324 Meltem3421 Meltem3421 Rezene çayı hem süt yapıyor hende gaz için faydalı canım iç istersen ben kullanmıştım göğüs ucu benimde aynı şekildeydi süt sağma aparatı biraz çıkartıyor lansinoh kullanabilirsin yara falan olursa yada ağrı kendi sutunude göğüs ucuna surebilirsin bu durum düzeliyor emin ol bebek de çok güzel emmeye basliyor
Babyveannesi Meltem3421 benimde bebeğim tutmadı mememi sütümde yoktu sağmak lazım bide doğru pozisyonu bulmak gerekiyo emzirme danışmanıyla anlaşmıştım o gösterdi bana..
Elifinzeytini kendini strese sokma canım akısına bırak bende sezeryan oldum ama benim şükür çok kolay geçmişti :( gaz zorlayabilir seni kimyon çayı iç birde kayısı kompostosu falan