Aysegulbaz63 Aslinda bn ayaz isminini düşünüyorum ama eşim o ismi sevmediği için bu ikisini düşünüyorum
Homeless20 Aysegulbaz63 doğulu musunuz bilmiyorum ama isimler doğulu ismini çağrıştırdı ve bncede kaba isimler.. tabiki siz beğenip istedyseniz o ayrı elbette ben sadece fikrimi söylemek istedim. İlla birini seçeceksemde diyar derdim
Gamseee Çok ağır isimler değil mi sizce ya tabi zevk meselesi ama bence çok ağırLar 🤷♀️ Bir seçenekse diyar en azından daha iyi diğerine göre 🌸
Nesliyazmazz Bence afedersiniz ama kıro isimler gibi duruyor. Daha kibar ve şık isimler seçebilirsiniz.
Aysegulbaz63 Bende ayaz ismini çok istiyorum ama ikna edemiyorum bi turlu eşimi tutturmuş bu isimleri