Nilepp Ilk gebeliğim bebegimin giysilerini çamaşır makinesinde hangi programda yıkamalıyım bana yardımcı olabilir misiniz??
Mervenur_kcbs Nilepp ben koşa programda yıkadım 30 dakikalık zaten temiz sonuçta maksat tozu gitsin saatlerce yıkayıp kıyafetlet eskimesin dedim
Esraugur2310 Nilepp Suan daha temiz oldukları icin ben kısa programda yıkadım. Ütüledim de mis gibi oldular.
Tuba63 Canım ben bebegimin kıyafetlerini hassas program da yikadim bence sende öyle yap hem daha az sıkıyo hemde yıpratmiyo çamaşırları
Gizemito Ben 20 derece 800 devir 30 dakikalık programda duru granül ile yıkadım. Sonra ekstra durulama yaptırdım deterjansız 20 derece 34 dakika ile. Sonrada buhar vererek ütüledim hepsini.