Çok üzücü bir durum yaşıyorsunuz farkındayım ama bir haftadir kanamaniz var ve hiç doktora gitmediniz mi anlayamadım? Yazdığınız yazıdan öyle bir izlenim oluşmuş . İster istemez tepki almanıza yol açmış. Doktora gittiğimizde bir fitil bir iğne falan veriyor. Düşük önlemek amacıyla önlem alınıyor. Çok geçmiş olsun zor bir durum ama umarım doktor kontrolünde olmuştur bu durum.😕