40 haftalık hamileyim dün doktora gittim Nstye girdim sancı çıkmadı çatıma baktı 3 santim açılmam vardı ama sancı adına bişey yok yarın günün Tamam gel dedi Suni sancı verir doğumunu gerçekleştiririz dedi eve geldim sürekli yürüyüş yaptım akşam saatlerinde kırmızımsı lekelenmem oldu sanırım nişanımdı ama bende hala sancı yok bugün sancım olmadan gidersem suni sancı ile canımı çok acıtırlar diye korkuyorum bi Yandanda gitmesem Sancılarımı beklesem diyorum kafam çok karışık lütfen bi fikir verin 😔😔😔😔