Akg bana 2-3 yılda bir aynısı olur. Kulağınızdaki kir yplı tıkamış önemli bişey değil kulak burun boğaza gisin 2 dk da çekiyolar kiri hiç acı filan yok. Ben geçer diye hep beklerdim ama son yıllarda olanlar dr çekmeden geçmedi.
Ani stresten ya da sıradan kir birikmesinden olabiliyor rahat olun beklemeden dr a gidin OH BEE diceksiniz:)