Merhaba kızlaar 40+3 haftada bende meleğimi kucağıma aldım elhamdülillah Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu eşsiz duyguyu🥰
fırsat bulmuşken hikayeme geçip artık happykidsli olmak istiyorum😍😍
Ben Doğumdan oldum olası hep korkmuşumdur, anlatılanlardan duyduklarımdan olsa gerek biri benim yanımda anlatırken tüylerim diken diken olurdu hep😂 ama gerçekten başa gelen çekiliyormuş ve Rabbim o dayanma gücünü veriyormuş. Evet hiç kolay değil, ama sonucuna odaklanınca hersey cok daha güzel ilerliyor kızlar sakın aklınızdan çıkarmayın.. 7 eylül saat gece 1 gibi sancıma uyandım, belli aralıklarla gelen ve asla asla diğer sancılara benzemeyen bi sancı🥰 sağdan soldan giriyor tüm karına yayılıyor gibi.. tuvalete gittim kahverengi nişanım gelmişti ve yavaş yavaş sızıntı şeklinde suyum gelmeye başladı. Sabırla bekledim😌 saat geçtikçe artık dahada şiddetleniyordu mümkün değil sabit kalamıyorsunuz yürüseniz olmuyor çömelseniz olmuyor bi şekilde sancılarıma sabrettim saat sabah 7ye kadar 😌 hastaneye gitmek istemedim hemen cünkü hızlı ilerlesin diye eminim ki suni vereceklerdi evde sancı çekmek daha mantıklı geldi.
Sabah olduğunda artık eşime anneme dayanamadığımı ve artık gitmemiz gerektiğini söyledim. Hastaneye geldiğimde açıklığım 8-9cm di. Doktorum şok ebem şok😂
damar yolu açıldı ve doğuma alındım. 4 şiddetli ıkınma sonucu bebeğim kucağımdaydı ve bu mucizeye canlı tanıklık etmek mütişti 😍 kesinlikle normal doğum düşünün derim kızlar🌺 Yaradan gerçekten kadına doğurması için özel bir güç vermiş. Doğurma gücü!
Bebeğimin kg 3.800 / boyu 58cm.
Önerim;
kesinlikle hastane çantanızı abartmayın bebeğe 2 takım bile yetebiliyor👍
depend kurtarıcı👍
sormak istediklerinizi severek yanıtlarım🙋🏻♀️