Kızlar 33. Hafta kontrol de bebeğim dönmüştü kanala yerleşmişti solunumu çok iyi gelişimi 2-3 hafta öndeydi. Doktor büyük ihtimalle erken gelir dedi. Beni sardı bi telaş bi heyecan hastane çantam yoktu daha piyasada apar topar hazırladım. 35 te gittik kontrole baya aşağı inmiş heran gelebilir dedi. Vajinadaydı bebek. Biz ha geldi ha gelecek diye bekledik. Şimdi 37+2 pazartesi kontrol vardı hala bekliyoruz. Çok ağrılarım var kaşıntım var ee bide doktor 1 aydır bekleyin dedi. Psikolojik olarak çok hazırladık kendimizi şimdide vakit geçmek bilmiyor saat sayıyorum resmen. Bide bebeğim büyük önde gidiyor eğer 40. Haftayı beklersek normal doğum yapamam diye korkuyorum. Bu arada 1 aydır pilates topu hurma squat doğum olsun diye herşeyi yapıyorum. Gelen yok 🥴