Kizlar bende 35 yasindayim 3. sezeryanim olucak 2. dogumda doktorum iyiki hemen sezeryana almisiz karin baglarin yirtilmis demisti simdide cok korkuyorum aralarinda 4 sene var acikcasi zaten yasim var birde artik karin baglarim bu durumda oldugu icin baska bir hamilelik istemiyorum ve baglatmak istiyorum fakat kayinvalidem baglatma diyor dünyanin binbür türlü hali varmis falan fakat zaten yasim 35 birdaha anne olmak istesem dahi 40 yasinda olucam bebek icinde tehlikeli yaslar olur baglatmak istiyorum esimde senin sagligin önemli baglat diyor ne yapicam bilmiyorum 😔