Evet canlarım cok şükür ki dogumumu yaptım bin şükür 3 oglum dan sonra kızıma kavuştum 4 üncü sezeryan dogumumu yaptım
Biraz sıkıntılı bi süreçten geçtim üniversite hastanesine gidiyordum hayatımda hiç o hastaneye girmedim ama 4 üncü olunca meçbur gitmek zorunda kaldım hiç memnun degilim çünkü beni sanki normal dogum dogum yapacak mış gibi günümün dolmasına Ragmen 1 haftan daha var diye diye 2 gece yatırdı ama kasılmalarım sancılarım var bunları da serum larla ve hava vererek rahatlatmaya çalişti ama perşembe günü akşam 8de açil deki doktor gelip benimle konuştu sen gece 12 den sonra bişey yeme ben hocayla konuşup seni aldırcam ameliyata dedi inşallah alir doktor hanım normal dogum gibi sancim girmesini mi bekliyorlar gibi uzun uzun konuştuk sabah uzman doktor geldi ve hala bana yok sen dogum yapmak istiyorsun daha günün var falan filan ama anlamadıgıniz bir şey var cok agrım var kasılmam var hayır dikişlerim mi patlasın suyum mu boşalsın oyle mi acil olacaksınız evde cocuklarım var bakan kimse yok kaç gündür onlar da perişan dedim beni cocukların ilgilendirmiyor diyo evet haklısınız sizi ilgilendirmiyor ama beni cok ilgilendiriyor dedim üzülmüştüm bir hafta daha
Bekletecek derken üzülmüştüm doktor gittikten sonra ama 10 dakika sonra hemşire geldi elinde ameliyat önlügü ile gercekten artık doguruyor muyum diye sorarken oda evet dedi cok cok cok şükür hazırlanmam odamda gerçekleşti o kadar heyecanlı ve mutluydum ki kızıma kavuşacagım için ameliyat önlügümü giysirildi sondam takıldı ve ameliyata gittim biraz bekledikten sonra aşşa da ameliyat odası temizleniyor du ve beni içeri aldılar burdan sonra herşey başladı aslında spinal istiyodum ama başim o kadar kalabalıktı ki ben genel istiyorum dedim soruyorlar başinda hangi tür ameliyatı istiyorsun diye ve ben genel istiyorum dedim başinda kine ve igne yapılmadan önce dedim ki beni kim uyandıracak ben dedi bişey isteye bilir miyim dedim beni uyandırdıgın zaman kızım mı oldu gercekten soyler misin dedim güldü herkez orda ve tabi soylerim ama sen hatırlarmısın bilmem dedi evet arkadaşlar ben ameliyatımı oldum kordonlarımı da baglattım
Herşey bitmiş ve beni uyandıran hemşire Hasret hanim uyanın uyanın bi kızınız oldu dedi allahım dünyalar benimde ne karnımdaki sancı aklımda ne de agrısı cok cok şükür diye dua ede ede o ameliyat sonrası uyanmaya çalişan ben tek istedigim yukarı kızıma cıkmak oldu agrılarım oldu ama dua ederek onları bastırdım odama cıktım kızımı yanıma getirdiler yanagıma koydular öptüm kokladım boyle bi güzellik yok allahıma şükürler olsun ameliyattan 6 saat sonra hemşire geldi sondam cıktı ve beni giydirdi ayaga kaldırdı evet cok şükür herkesden cok iyiydim kimseyi ugraştırmadım ayaga kalktıktan sonra da hiç yatmadım desem yeridir oturdum uzandım ama yatmadım cok şükür ben kızıma kavuştum darısı tüm bekleyenlerin başina….. Uzun oldu kusura bakmayın kızlar, 🤗🤗