39+6 ile uyumluydu bebeğimiz dün akşam kahverengi nişan geldi sabah kontrolüm vardı ağrı ve su normal olduğundan bekledim sabah kontrolümde bugün gelir git eve ye iç uyu dinlen kasılmaların şiddet ve sıklığını bekle dediler. Sabah 9 da 5dkkda bir adet sancısı gibi başladı 30ar saniye süren sancılar 10.30 da 1 dakika daha şiddetli. 11.30 da 1.30 dkk dağa şiddetli derken aradım yine dediler ki 2-2.30 dkk daha şiddetli sancılardan sonra gel. 15.00a doğru hastanedeydim sancı geldiğinde yürüyemiyordum derin nefes alıp verip gevşemeye çalıştım hep. Ve 8cm hepimiz şok olduk ağrı ile mücadele süper geçti ama her sancıda bu daha başlangıç deyip derin nefeslerle gevşemeye çalıştım. Odada sıcak küvete aldılar inanılmaz iyi geliyor orda 9 oldum artık kaka yapacak gibi ağrılar başlayınca doğururum sanıp çıktım suyum hala patlamamıştı. Ayağa aldılar çok acım ve halsizliğim oldu yemek yiyemedim ama smoothie içtim bol bol. Sonra yatak başı kalktı ve yüzümü oraya dönüp biraz daha beklettiler a sıra azot oksit gazı soluttular her sancıda inanılmaz rahatlatıyor ve 10cm oldu artık her sancıda ıkın dediler bi ara umutsuzluğa kapıldım korkmayın ıkının ben en kolay sağ yanına yatıp tutunarak ıkındım sancı aralarında tamamen gevşeyin artık baş görününce sırt üstü yattım ve ıkınmaya çalıştım 3. Derin nefeslerde gücüm yetmiyordu itmeye ve biraz uzadı sonra burnuma bi damla getirdiler derin nefes alabilmem için ve 21.30 gibi başardım çok sert itin kızlar kaka yapar gibi çekinmeyin ve komutlara uyun. 4270 gr 53cm. Kesik atmadılar ama yırtıldım çok iyiyim ağrı kesici bile almadım bebişle rahatça ilgileniyorum hep kavuşmayı düşünün ve pozitif olun. Çok detay verdim umarım yardımcı olur 😁 sütüm daha gelmedi inşallah o da gelecek