busetmr Kızlar 15+1 olduk da sırt üstü yatmamam mi gerekiyor artık ? Yada gün içinde uzanırken sırt üstü uzanmamak mi gerekiyor ? Hiç rahat edemiyorum
Sevdaleo busetmr Ben 28 oldum halen sirt usttu yatiyorum koltuktada sirt ustu uzaniyorum iii degil diyorlar ama saga sola yuklendigim zamnda oralar agriyor agrisinda yatamiyorum malesef …
Babyy1S busetmr nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın benm kilom da yok sağ taraf hariç istedigim sekilde uyuyrm 26haftalgm
ecembugra53 busetmr Evt canım sırt üstü yatıldıgında nefes darlığı olır bebek rahat edemez en rahat sol tarafa yatmak daha iyi bebeğin saglıgı açısından 😊
buseyusuf27 busetmr bn doktora sormustum nasıl rahat edıyorsan oyle yat demıstı bzen sırt üstü bzen yan yatyorm
b1- Rahat edemiyorsanız sırt üstü yatmayın. Bebiş sizi yönlendiriyor aslında. Doğrusu sola yatmak diyorlar kan dolaşımı açısından ama bebeğin konumu vs önemli olabilir tabi 15 haftalık çok küçük daha doktorunuza sormak en mantıklısı bence. Ben 39 haftadır sırt üstü yatmanın özlemini çekiyorum ama rahat edemediğimiz için yatamıyoruz ☺️ Zaten ilerki haftalarda sırt üstü yattığınızda nefesiniz daralacak bebişin ağırlığından ama hepsi çok tatlı gelecek size :)
busetmr b1- yanlış anlatmış olabilirim belki 🙂 sırt üstü yatmak istiyorum yatamadigim için rahatsız oluyorum aslında evet daha erken ama uygulamada da yatmayın diyo aslonda arastirdigimda 20. Haftaya kadar serbest diyor ama bilemedim uykularım bölünüyor kendimi düzeltmek bilinç altına işlemiş uyku anında sırt üstü dönüyorum diye
Sevdaleo busetmr Dogrudur ama senin daha kucuk 20 haftaya kadar bisey olacagini sanmiyorum yüz üstu hic donme ama …Ben halen sirt üstu yatiyorum sagim solum çurudu resmen en rahati sirt ustu nefessizde kalsm ..
Babyy1S busetmr bebekle ilgili degil sırt ustu yatmak tamamen sizin sagliniz icin yatmayin diyorlar ben kendimi bildim bileli bu sekilde yatiyrm ve sizin haftaniz kucuk karniniz cikinca baslarsin dönmeye istedigin pozisyonda uyu sağ taraf hariç tabiki ama doktorunuda sor belki farklı konuşur
busetmr Sevdaleo yüzüstü bende şuan bile yatamiyorum :) sanırım beni hamilelikte en çok bu zorlayacak 🤷
Sebseb busetmr Ben yaabildigim kadar arada sirt sutu yattim cunku baska turlu rahat uyuyamiyordum agridan. Belli bi zamandan sonra zaten yatamiyorsun sirt ustu
Abzekh busetmr ben ince uzun yastıklarım var bacak arama kullandığım çok yatmak istediğimde ağrım olduğunda falan sırtımın bi tarafına koydum öyle yattım. 30 derecelik açıyla falan yatmış oldum.
Gamzedemirr Sadece sol tarafıma yatmaktan , belimin bi tarafı deli gibi ağrıyor artık , ara sora sağa yatmak sıkımtılı mı sizce ya ?