Kızlar selamm size birşeyler sorunca rahatlıyorum vallahi hamileliğimi doğumumu yanlız geçiriyorum annem vefat etti eşimin de annesi yok yanlızım eşim sağolsun hep destek bir kızım var allahım bağışlasın hepimizin evlatlarını yaşım 22 bu arada izmirde yaşıyorum 2. Hamileyim 8 haftlık zor oluyormu sizce kızım kıskanırmı çok kardeşini bide yeni bulantım başladı çok değil ama bulantı olunca eşim hemen uyu sen geçer diyor evde hiç iş yapamıyorum gelin burda sohbet edelim biraz