Ben de kasılma tam olarak nasıl onu bilmiyorum. 38+1 iz. Bazen bebek bi köşeye toplanıyor karnım taş gibi oluyor o mu acaba diyorum. Bazense kasıklarda basınç hissediyorum. Ama okuduğum sancılar hep daha şiddetliymiş gibi geliyor anlamadım nasıl bişey bekliyor bizi :/