Nurglnsal Ben gitmek istedim ama iki ayrı doktor da hersey yolunda olsa bile önermiyoruz dediler izin kağıdı vermediler o kağıt olmadanda plates salonları almadı
Kaju Ben gidiyorum. 14. Haftamda basladim. Dr umda onayliyor. Cok mutluyum. 3 ay ara vermek icimi cok sikmisti. Reformer ve topla calisiyoruz. Yavas yavas hafifleterek esnemelere agirlik vericez🤸🏻♀️🤸🏻♀️