tgbktszdmr Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı çocuklar nasip eylesin.. tabi ki ama cinsiyetini gün geçtikce daha çok merak ediyorum. Kız ya da erkek farketmez ama insan çok merak ediyor bir de ilk gebelik olunca.😍
SevdaPolatts tgbktszdmr tabikide canım 🥰 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimizee
91ARIN91ASK tgbktszdmr benim de ilk gebeliğim cinsiyeti öğrenmeden önce sanki alıyormuş gibi ultrasonları incelerdim 16 haftaya kaç gün kaldığını sayardım içimden hep erkek geçiyordu Rabbime binlerce şükürler olsun günlümdekini nasip etti 😊
tgbktszdmr 91ARIN91ASK sağlıcakla kucağına al inşaAllah Canım 🥰 peki bi belirti yaşadın mı erkek olduğuna dair kadınlar pek yorumlar ya bence senin erkek diye😄 öyle bir belirti yaşadın mı
91ARIN91ASK tgbktszdmr ben sadece ve sadece tatlı yedim hala öyle tuzlu asla istemiyor birde sürekli karpuz elimde geziyorum o derece tatlıyız asla duramam hele Nutella kavanoza müsade etseler yerim yani
tgbktszdmr 91ARIN91ASK ya ben de deliler gibi tatlı hastasıyken tatlı yiyemiyorum hep içimi bastıracak şeyler arıyorum. İnatla herkes erkek diyor ama hurafeler doğruysa kız çünkü sürekli ekşi bişeyler yeyip içiyorum. 😄 sen kaç haftalıksın Canım
Nida_Y tgbktszdmr hamileliğimin ilk gününden tatlıdan soğudum hep ekşi yiyorum sonuç 15. Haftada öğrendik erkek. 😅😂🥰
Elifgursoy 20 haftalığım bende 3 doktor kız dedi ama emin olamadan hâlâ heyecanla bekliyorum benim minik kendini gizliyor 🙈🙈🙈 sizce ne olabilir içimden kız geçiyor ama Rabbim hayırlısıni versin tabi ki ☺️