kup123 yamacalimoms geldim baska bir hastaneye nst ye aldılar sancılar bi 70-80-90 civarında bi 40 larda bi 10 larda ben hiç bişey hissetmiyorum sırt ve bel ağrısı dısında.Açıklık 1 cm dedi burdaki doktorda
kup123 Duduars şuan için sorun yok dedi akşama kadar tutucaklarmış ciğer geliştirici yaptılar arada nst ye alıyolar bekliyorum
Cgdmcmn kup123 sakın korkma sakin ol bebeğinle konuş gereken herşey en önemlisi ciğer geliştirici vurulmuş Allah ın izniyle kucağına alacaksın. Rabbim yardımcınız olsun 🌸😊