Kızlar ben 23 haftalık hamileyken gözümde zona çıktı netten okudugumda özellikle gözde ve hamileyken zona geçirmek çok tehlikeli vs diyordu Dr a gittim ama detaylı hicbisey söylemediler hamilesin hicbisey yapamayız deyip damla yazıp gönderdiler bebekte bı sorun olur mu şu an 39 haftalık hamileyim çok korkuyorum başına böyle bişey gelip sağlıklı çocuk dünyaya getiren oldu mu