fatmayt sarılık için kesinlikle aç bırakmayın diolar bebeği doktorlar senn sütün az geldiği halde doktorunuz nasıl mama vermeyin dedi anlamadım en az 1saatte bir besleyin diolar hatta hemşireler bile sarılık olmasın diye süt gelmeynce mama veriyor keşke verseydnz. Sütünün gelmesi için canım ılık duş alıp göğsüne masaj yap sürekli emzirmeye çalş emdikçe çoğalıyor Geçmiş olsun İnşallah geçer hemen 🤲