Alyam07 Selamlar arkadaşlar 36 haftalık olduk ama benim bugün itibariyle dehşet sırt ağrım olmaya başladı artık acısından ve sinirimden ağlıyorum o derece. Bu denli ağrı yaşayan var mı aranızda veya geçmesi için ne önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler
Bsr_34 Alyam07 bende de var aynen 36. Hafta beni zorladı doğrusu bi ara sıcak su koyup koltugn arkasına oray belimi koyuyordum az faydası oluyor
Alyam07 Bsr_34 Ben de şimdi dıcak bi duş alıp krem sürdürdüm eşime. İnşallah fayda eder yoksa halim kötü valla nefes almamı bile etkiliyo