Ozgebyr Merimex bizim umraniyede afiyet hastanesinde sülalecek gittiğimiz doktorumuz vardı vefa hanım. Şimdi delta hospital e geçiyormuş eğer göreve başladıysa direk onu öneririm bizimkileri hep o dogurttu 😀