Güzel anneler öncelikle merhaba. Ben 18 gün önce doğum yaptım. Fakat dikişlerim dığumdan 1 hafta sonra açıldı. Doktorum bacoderm adında bir antibiyotik krem verdi. Prospektüsünde doktorunuz aksini söylemediyse 10 günden uzun süre kullanmayın yazıyor. Pazartesi günü kontrole gittim ikacı kullanalı 9 gün olmuştu doktora sordum devam ediyimmi diye ama açıkçası net bişey söylemedi. Pansuman yapıyosun dimi dedi evet dedim aynı şekilde devam et dedi. Ağzının içinde konuştu bişey anlayamadım. Soramadım da tekrardan. İçinizde bu kremi kullanan varmı? 10 günden uzun süre kullanımda bir sorun olurmu?