Aslında eş için değil kendimiz için yapmalıyız bunları. İllaki evli insan bekar insandan daha çok dikkat etmeli. Ki benim eşim de bakım sever zaten 👍🏻 Kapalıyım ama bu bakımsız olacağımız anlamı taşımaz. Kadın her türlü kadındır. Gün içinde evde temizlik yaptığımız kıyafetler ile asla karşılamıyoruz değil mi 😀 şahsen benim öyle ev işi giysilerim var eşim onları bilmez bile😀 sürekli farklı şeyler giyinip yüzüme bakım ve saçımı yaparım❤ biraz da içten olmalı bunlar. Ben bekarken de yapardım, hâlâda öyle. Oğlumun bana bi zararı yok 😂 hamilelikte hastalık değildir 👍🏻 Bakın kendinize