Hulyaserkan Merhaba kızlar kız bebek isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum yaptıran var mı nerde yaptırdınız
Ceysem4545 Hulyaserkan Madre bebekten yaptırdım çok güzel çok memnunum giydirmedim nasipse 8 hafta sonra ama yıkadım hiçbişeycik olmadı ne çekme ne yıpranma tavsiye ederim sayfaya bi göz gezdir bence☺️
fatma3312 Hulyaserkan ben de instagramdsn nakış bahçesi sayfasından yaptırdım bebe yakalı nakışlı . Resim yüklemeye çalıştım ama yapamadım
ilknurosman Hulyaserkan https://instagram.com/uniqon.tr?igshid=1r0lxevnko2dh Bu sayfadan yaptirdim cok guzel 2 defa yikadim.ne cekme ne boya akmasi hic bisi olmadi kumasida harika canim