Merhaba hamişler ve bebiş anneleri 🌹
Normal doğum hikayemi anlatmadan önce burdan bana yardımcı ve destek olan herkese teşekkür ederim. Bir tesadüf eseri yolculukta öğrendiğim bebişimi doğurmuş bulunmaktayim.☺
Bebeğim 2 aylikken gelişim geriliği olduğunu öğrendim bunun icin ilaclar kullandim. 19 yasinda anne olmaya başlamıştım. 8 aylik olunca kizim olacağını ogrendim daha oncesinde hicbir sekilde cinsiyetini gostermedi. Çok sevindim ama içimde dogum korkusuyla devam ediyordum. Son ayima geldigimde ozel hastanedeki dr. Bebegimi hic beklemedigim bir anda kaybedecegimi sezeryen olmam gerektigini soyledi. Cok agladim çünkü sekizinci ayimin sonlarindaydi yasardi ama ben normal dogurmak istiyordum. Sonra devlet hastnesine gittim ve dr. Sadece bebegimin 2 hafta gelisim geriligi oldugunu bunun da gec dollenme sebebiyle olustugunu soyledi normal dogurabilecegimi ve dogumumun yaklaştığıni soyledi. Bir nebzede olsa icim rahatladi ve evime dönünce devlet hastanesinde dogurmaya karar verdim. Iki hafta sonra dogum sancilarim basladi boylece 9. Ayimi yarilamis oldum 1 hafta boyunca agrilarim devam etti. Bir kac sâat arayla agrim vardi 17 mayis pazar gunu acile gittim ve sezeryene alalim boyun 1.50 çatala yetisemezsin denildi. Ama ben evime dondum. Ara sira kanamalarim devam etti. Ultrasonda 41 haftalik gebe gozukuyordum, normalde kiz cocugu erken dogar derler bu yuzden de esimin tarafi erkek bebek beklediler. Pazartesi gunu agrim cok artti ve 1 saatw düştü esim acile goturdu alttan muayene sonucunda 2 cm acilma oldugu dogumum heran olabilir denildi.
Ertesi gun yani 19 mayis sali gunu agrim saat aralikli olmaya basladi ogleden sonra 1 saat yada yarim saat arayla devam etti. Benim umrumda degildi ama tıpkı regl sancisi gibi kasiktan giriyor beni zorlamiyordu. Hic unutmam iftara 2 saat var ben köfte hazirliyorum 😂😂
Alttan biseyler akiyo dedim esime o hemen kayinvalidemi aradi üst katimda oturduklari icin hemen geldi ben banyodaydim. Nopdu kizim Melek mi geliyo dedi yok kahverengi bisey akiyo anlamadim dedim yok korkma olur oyle seyler dedi. Ilk gebeligim oldugu icin bilmiyorum meğer nişanim gelmis😑
Ben sofrayi hazirladiktan sonra lavobaya gittim ve bi anda suyum geldi sancim tuttu yere göğe sigamadim halilari fln parcaliycan dereceye geldim. Anneme hadi gidelim demeye calisirken bayilmisim gozlerimi actim hastanedeyim ve suni sanci vermisler daha 5cm acilmam var. Agrim coktu aksam 8 de yattim 22:00 da dogurdum onu ilk gördüğüm ani hayatim boyunca unutamam herseye değer . Kadir gecesinde dogdu Melek Ecrinim hamileyken beni cok zorlamadi ama dogumum cok zordu dikisim fazlaydi suan 4 aylik olmasina sayili gunler var bir gülüşü tüm acilari unutturuyo. Hepinize bu duyguyu tattirsin Rabbim.