Merhaba kızlar Pazar günü sezeryan oldum bebeğim dünyaya geldi göğüs ucum yok diye çok uğraştılar iki göğsüm de yara bebeğim şuan anne sütü alamıyor diye sarılık oluyor zorla da olsa emzirme ye çalışıyorum çok uğraşıyorum uyandırmak için bana yardımcı olun başka ne yapabilirim ki sarılığı engellemek için cevap yazamasam kusura bakmayın Lütfen yardımcı olun lütfen