Hiç çatı muanesi olmadan doğum yapan varmı? Sezeryan olanlar için soruyorum aslında. 25 Eylül de doğumum var zorunlu sezeryan olacak oyuzden doktorum çatı muanesi yapmadı, ama 25 kadar herhangi bir kanaman veya suyun gelirse direk hastaneye gel dedi böyle durumlar da acil gidildiği zaman alttan bakıp muane ediyorlar mı? Çünkü ben hiçbir şekilde olmak istemiyorum, zaten engelim var olursada aşırı canım yanar, hiç alttan bakılmadan doğum yapan varmı acaba?💜