Derya1233 Cuma günü randevum var 32+4 olacağım inşallah. Nst ye girermiyim acaba ? Siz kaçıncı haftada nst ye girdiniz ?
HilalG Derya1233 30 da girmiştim ben doktorum söylemişti muayeneden sonra gir diye ondan sonra girdim hep😊
Derya1233 GamzeEgemen birde tahmini doğum tarihini falan veriyormu doktor sancılarına bakarak tam bilgim yok bu konuda
GamzeEgemen Derya1233 doktorlar 38 den once sezaryen yapmak istemiyorlar canim. Ama bebis erken gelir mi bilmiyorum. Ben sezaryen olacagim. En ideali 38 den sonra dogmalariymis. Ama 34 ten sonra risk azaliyor tabi
Derya1233 Mervenur_kcbs normalde ayda bir çağırıyor doktorum. Bundan sonra daha sık gideceğim o zaman öyle mi ?
Ronyaseda Derya1233 Ben 33+3 de gittim doktora nst istemedi şuan 33+3 haftaligim 38 e kadar sorun olmazsa hastaneye bile gitmeyecem 🤭
Mervenur_kcbs Derya1233 ben 34. Haftama kadar ayda bir gidiyordu. Bu haftadan sonra 15 gün sonra gel dedi sonra her hafta çağıracak herhalde her doktor farklı düzeni oluyor bizimki böyle ama bu haftadan sonra tahminimce her hafta gel diyecek
Ronyaseda Derya1233 Yoo olmadım doktorum herşey yolunda gerek yok dedi yani ikisinide önermedi en son 33 de gittim iste 38 e kadar doğum ile ilgili birşey olmazsa gitmiycem
Ronyaseda Mervenur_kcbs Ben en son 33 de gittim ayan 35 im doktorum 38 e kadar gelme dedi 😄 Aklım karıştı hee
Mervenur_kcbs Ronyaseda ben geçen hafta Perşembe gittim haftaya birdahaki gitçem işte geçen hafta tam 34 düm haftayada tam 36 olduğumda gitçem bakalım 🤷🏻♀️
Asel61 Derya1233 37 inci haftaya kadar 1 ayda çağırıyor canim devlet hastanesi sonra haftalık nst ye çağırıyor
HtcGB İlk 35. Haftada nstye girdim sonra 37 de gittiğimde girdim. Doktoruna bağlı birazda bu. Çatı falan da yapmadı 39. Haftada gel çatı muyanesi yaparım dedi.😊