Merhaba güzel anneler
9 haftalik hamileyim devlet hastanesinde gebelik takibim. Doktorum ikili tarama arastirmada yaptırabilirsin dedi. Kacinci hafta da yaptırmam daha dogru olur tecrubeli anneler.
Birde kadin doguma randevu alıcam perinatoloji degil dimi. Çünkü her doktorun yaninda ayri aciklama var benim almam gereken 1.2.3. Ay gebeliklere bakan doktor olmali mantiken değil mi yardımcı olursanız sevinirim ilk gebeligim tecrubesizim